Nici nu-mi amintesc cand a inceput pasiunea mea pentru automobilism, dar imi amintesc ca aveam vreo 7-8 ani cand am primit 3 lei bani de buzunar si m-am dus la magazinul de jucarii din apropiere si mi-am cumparat o masinuta Dacia 1300 verde din plastic :)
Primele mele amintiri de raliu am trait pe marginea probelor speciale ca spectator in anii 90. Mi-a placut si inca imi place la nebunie mirosul si sunetul masinilor de curse.
In anul 1998 sotul a inceput cariera sa de pilot de raliu. In anii 2002-2003 am fost copiloata lui la cateva curse. A fost o experienta pe viata despre increderea reciproca, despre managementul timpului, despre abordarea situatiilor de stres. Am invatat si am experimentat mult. Sunt convinsa ca peroada acea m-a transformat asa cum sunt astazi. Am invatat ca ziua nu se lauda inainte de a se fi facut seara, ca competitia nu se decide pe prima proba speciala, ci trebuie sa ramai la fel de concentrata pe fiecare proba speciala, sa eviti si cea mai mica neatentie care pot avea consecinte fatale. Din fericire, adrenalina suprima teama de risc :)
Incepand cu anul 2011 am devenit arbitru oficial FRAS, participand la raliuri ca membru al echipei de secretariat.
Din anul 2013, impreuna cu sotul meu suntem organizatorii Raliului Harghitei. Alte provocari, alte responsabilitati, la care cea mai mare recompensa este satisfactia concurentilor si a spectatorilor.
Primele mele amintiri de raliu am trait pe marginea probelor speciale ca spectator in anii 90. Mi-a placut si inca imi place la nebunie mirosul si sunetul masinilor de curse.
In anul 1998 sotul a inceput cariera sa de pilot de raliu. In anii 2002-2003 am fost copiloata lui la cateva curse. A fost o experienta pe viata despre increderea reciproca, despre managementul timpului, despre abordarea situatiilor de stres. Am invatat si am experimentat mult. Sunt convinsa ca peroada acea m-a transformat asa cum sunt astazi. Am invatat ca ziua nu se lauda inainte de a se fi facut seara, ca competitia nu se decide pe prima proba speciala, ci trebuie sa ramai la fel de concentrata pe fiecare proba speciala, sa eviti si cea mai mica neatentie care pot avea consecinte fatale. Din fericire, adrenalina suprima teama de risc :)
Incepand cu anul 2011 am devenit arbitru oficial FRAS, participand la raliuri ca membru al echipei de secretariat.
Din anul 2013, impreuna cu sotul meu suntem organizatorii Raliului Harghitei. Alte provocari, alte responsabilitati, la care cea mai mare recompensa este satisfactia concurentilor si a spectatorilor.